Mnichovice klasika Linda D16 (25.05.2019)
Kategorie: Závody
Skutečná délka: 7.05 km
Čas: 97:22
Skrýt komentáře (1)
Gabča: Lindo, dobrý! Jako na to, jak krátce běháš to fakt není vůbec špatný, měla bys vidět mě, když jsem běhala první rok :) Co v tom vidím jako podměty na zlepšení - určitě používání buzoly. Postupy jsou občas různě kostrbaté tam a zpátky, vždycky jsi vyběhla trochu špatným směrem, pak se srovnala (ale je dobrý, že se umíš srovnat). Buzolu ale časem zlepšíme, abys ji víc zapojila.

Nejvíc ti to směrově ujelo asi na 1. kontrole, to je trochu škoda - základní poučka zní "na 1 vždycky pomalu a na jistotu". Než se člověk srovná s mapou a dostane se trochu do závodu, je to důležitý. Na první kontrole se většinou závod vyhrát nedá, ale dá se tam jednoduše prohrát ;) Já bych tady běžela po cestě ještě kus dál až za rozcestí, u kterého je ten posed, u posedu bych odbočila a běžela podél hustníku směrem k potoku, překrosila potok a pak podél toho světlejšího zeleného hustníku nahoru ke kontrole. Všechno jsou to jasné body, které tě ke kontrole dovedou.

Dál bych řekla supr postup na 2, na 3 obíhání hustníku chápu :D Na 4 bych ale neprolézala ten tmavě zelený hustník, to muselo být hodně hnusný! Doběhla bych k němu a pak šla podél jeho hrany nahoru, až by skončil tak doleva ke kontrole a oběhla bys ho a nemusela se tím prodírat ;)

Postup na 5 je dobrý! Pěkně jsi ho vymyslela - jednoduše celá druhá půlka po cestě a po louce, jednoduché na navigaci a není to ani špatný postup. Škoda té první půlky v lese, kde se ti právě asi moc nedařilo držet směr - co jsi tam prováděla v tom údolí než jsi vyběhla nahoru na louku? Jsi běžela dolů podél hustníku, ale pak jsi v to pod ním ohla o 90° směrem nahoru (na sever) a pak se po chvíli zas takovou zatáčkou vracela zpátky. Tam se chtělo se podívat, že dalším záchytným bodem je paseka a ta je ode mě trochu nalevo, roh paseky už by tě navedl přímo na občerstvovačku a cestu nahoru na louku.

6 byla těžká kontrola, tam to chce už trochu víc zkušeností s vnímáním terénu a vrstevnic, ale zastavit tě měla asi ta cesta nad ní, kterou jsi přeběhla. A také koukat se na vrstevnice a vidět, že 6 je vlastně o vrstevnici níž než ta louka, ze které přibíháš, takže když stoupáš do kopce, tak je to špatně. 7 byla taky těžká, když ses rozhodla svah traverzovat. Tady by určitě nejjednodušším postupem pro tebe bylo seběhnout na cestu, běžet po ní a ke kontrole kousek do kopce, není to ani tak prudký kopec. Chápu, že do kopce už se ti nechtělo, ale vždycky je dobrý hledat ty nejjednodušší možný cesty. Takový, který určitě zvládneš bez zaváhání a to tahle je! A časem se budeš zlepšovat a už zvládneš bez zaváhání i těžší varianty :)
Napiš komentář
Ulož

Mnichovice klasika Linda D16 (25.05.2019) Mnichovice klasika Linda D16 (25.05.2019)